JO10 duidelijk te sterk in de 3e klasse

Gepubliceerd op: maandag 5 oktober 2020
Opnieuw een monsterscore. Dit keer tegen SVVN.

De laatste wedstrijd van de 5 is tegen het SVVN uit Nijverdal. De vorige 4 wedstrijden zijn allemaal dik gewonnen en daarom was SVVN ook deze week extra in training geweest om het Sportclub extra moeilijk te maken.

Dit lukte in het 1e kwart van de wedstrijd aardig en Sportclub wist niet goed hier mee om te gaan. Na de eerste korte pauze werd het spel beter van de Rijssenaren en kwam de doelpuntenmachine langzaam op gang. Er werd steeds beter gevoetbald en door mooie en goede combinaties vielen ook weer mooie goals.

Door goed kort druk zetten op de goal van SVVN kwamen vele kansen tot stand. Finn zorgde deze dag voor de meeste doelpunten samen met Robin. Veel daarvan werden netjes afgelegd door onze spits Nino die daarmee assist-koning van de dag is geworden. Wouter, Bas en Levi hielpen ook mee aan een mooie uitslag.

Zelfs keeper Stijn mocht een keer mee met een corner en kopte de perfecte voorzet van Nino binnen. De einduitslag werd na 50 min 23-4. De goals van SVVN werden 2 keer mede mogelijk gemaakt door een van richting verandert schot. Waardoor de keeper op zijn verkeerde been stond. Maar wel laat zien dat de verdediging altijd alles voor alles doet om de bal uit het net te houden.

Voor de aankomende 2 weekeinden staan er geen wedstrijden op het programma. En we hopen over 3 weken uit te mogen komen in een hogere klasse. Waar we kunnen zien waar de JO10 precies staat in hun mooie begin van hún voetbalcarrières.