JO10 legt Excelsior over de knie

Gepubliceerd op: zondag 19 september 2021
JO10 wint bij buurman Excelsior '31!

In een druilerig zonnetje uit naar Excelsior onze buren altijd een belevenis! Woensdag al een bericht: geen kleedkamer voor jullie beschikbaar zaterdag. Gelukkig hebben wij Hendry en kleedkamer 3. Om onze spelers al moe te krijgen spelen we uiteraard zo ver mogelijk van onze club af en laten ze ons ook wat te lang wachten op onze tegenstander! Zo die frustratie is eruit, het is dat de koffie goed smaakte!!

Dan nu de wedstrijd: Die wonnen we zeer terecht met 5-14. Door alleen de doelpuntenmakers te noemen doe ik de rest tekort want buiten wat ongelukjes door de zon en een bij vlagen te felle tegenstander speelden we een goede pot!  Achterin stond het goed .Er werd ook fel op de tegenstander gejaagd en van de goal afgehouden waardoor die gedwongen waren om het te proberen met afstandsschoten vanuit de 2e lijn, waarvan sommigen met succes. Anderen waren voor onze keepers die er zat tegen hebben gehouden en het spel snel weer verplaatsten naar voren. Ook hier veel beweging en oog voor elkaar en dus 14 doelpunten door het mooie samenspel (het leek vandaag te gaan om wie de mooiste assist gaf! SPOILERALERT: die kwam van Ella die van achteruit over alles en iedereen naar Vince schiet die daaruit de 2-5 maakt). De mooiste goal was van Kayne die na een aanval over wel 15 schijven de bal loeihard tegen de touwen jaagt!

Nou vooruit, dan toch maar: Rezz 7 goals , Mason 2 goals, Vince 3 goals, Jared 1 goal en last but zeker not least Kayne 1 goal.

Volgende week weer.