Monsterzege voor JO11 tegen SV Enter

Gepubliceerd op: zondag 19 september 2021
26-0 overwinning op SV Enter.

Om 09.00 uur moest het team verzamelen en iedereen was weer netjes optijd. Eerst werd er een nieuwe groepsfoto gemaakt voordat de boys de natte weide in mochten. De warming-up werd weer goed verzorgt door Milan waardoor ook iedereen fel aan de wedstrijd begon.

Er is eigenlijk weinig te vertellen over de wedstrijd wand de eindstand spreek voorzicht. Wel kan in een paar goeie goals uitlichten. De 2e goal was een voorzet van Fin op Nino die de bal via zijn knie over de keeper speelt. De 4e was ook weer een combi tussen Fin en Nino door een zeer goeie cross-pas van Fin op Nino. De 8e goal mag Nino ook via de penaltystip verzilveren.

We schieten door richting de 16e goal waar Bas de bal zeer goed onderschept en met een mooie steek-pass Finn voor de keeper zet. Daarna konden de boys nog verder uitlopen naar een 26-0 einduitslag. Dit is een mooie team prestatie vooral door het hoog druk zetten van iedereen kon Enter de bal niet kwijt en Sportclub kon zo uitlopen naar een monsterzege van 26-0.

Ook weer een plus punt was het goeie spel van Seth die vandaag voor het eerst meespeelde. En meteen geweldig door het team word opgenomen. Volgende week gaan we naar Goor om het op te nemen tegen GFC. Aanvang van deze wedstrijd is om 09.00 uur.

Wees welkom.