JO11-1 wint in Almelo bij de plaatselijke ON

Gepubliceerd op: zondag 12 december 2021

Een hele vroege en koude zaterdagmorgen. De temperatuurmeter geeft -3 aan maar de boys zijn vol adrenaline en dus het bloed is al op een goede temperatuur. Aangekomen in Almelo ligt er een spekglad kunstgras veld te wachten voor de wedstrijd tegen de JO11-2 van ON.

We beginnen scherp aan de wedstrijd en kunnen al snel wennen aan het gladde veld. Goed combinatie voetbal zorgde weer voor mooi aanvallen waaruit al snel gescoord werd. De 2e goal komt op de naam van Seth die door een zeer knappe actie van Nino word vrij gespeeld. De 4e goal maakte Nino nadat hij zelf de aanval perfect opzette en met een perfecte individuele actie de bal in het netje legde. Finn had ook weer met 2 goals een mooi bijdrage aan de uitslag.

Dankzij goed keepers werk van Stijn en een paar reddingen op 100% goals werd de einduitslag na 60 min voetbal 2-5. Kleine smet op de wedstrijd is het uitvallen van Wouter in de 1e helft met een knieblessure. Volgende week spelen we de laatste wedstrijd van dit jaar tegen de buren op sportpark de Koerbeld om 09.45. Deze wedstrijd is zeer belangrijk voor de “jongens van Jan de Wit” want bij winst zijn zij kampioen van van dit deel van de competitie.

Dus deze week volle bak trainen onderleiding van Milan en dan zaterdag op bezoek bij de buren.