Het Nederlands Doven Elftal

Gepubliceerd op: donderdag 3 maart 2022
Op 6 april komt het Nederland Doven Elftal naar Rijssen. Zij spelen dan een oefenwedstrijd tegen het eerste van ScRijssen.. Dit is niet zonder reden, zoals je hieronder kunt lezen.

Het Nederlands Doven Elftal heeft zich met bloed, zweet en tranen gekwalificeerd voor de Deaflympics, die in mei in Brazilië worden gehouden. Het team is van de 21e naar de 7e plek op de wereldranglijst gestegen. Maar er is niet genoeg geld voor hun reis en verblijf, want ze hebben geen NOC*NSF status en horen nergens bij.

Met z'n allen kunnen we deze jongens, die het in hun leven al extra zwaar hebben, helpen. Hoe? Door een shirt of hoodie te kopen, want de opbrengst gaat naar het team! Zo'n prachtig Oranje shirt of hoodie met de Oranje Leeuw bestel je bij www.kluppsportswear.nl. (klik op de site en je ziet het meteen).

Of je doet een groot bod op het shirt van Virgil van Dijk, dat hij zondag droeg in de bekerfinale Liverpool-Chelsea!

Gewoon doneren (met een paar euro) via crowdfunding kan ook. Ga naar https://lnkd.in/eFjJE3Hu