JO15 wint ook van Twenthe

Gepubliceerd op: zondag 20 maart 2022
Team is bezig aan een goed seizoen, maar moet de aandacht er bij houden

Zaterdag 19 maart speelden de JO15 de 6e wedstrijd van het seizoen. Tegenstander was de v.v. Twenthe uit Goor. Een team uit de middenmoot van de competitie.

We begonnen de wedstrijd goed. Direct vanaf het begin creëerden we veel kansen. Dankzij goeie reddingen van de keeper van Twenthe bleef het lange tijd 0-0, totdat Jort de bal krijgt op zo’n 20 meter van het doel. Het wel gemikte afstandsschot gaat net over de keeper heen. 1-0. Na een paar minuten van goed voetbal krijgen we een corner. Deze corner wordt goed genomen en door Noud met een omhaal prachtig in het goal geschoten. 2-0. En dat is ook de ruststand.

De tweede helft was jammer genoeg minder. Er werd door Sportclub paniekvoetbal gespeeld. En dat leidde tot nog al wat balverlies en dus meer balbezit voor Twenthe. En dat leidt ertoe dat ze vaker gevaarlijker uitkomen en kansen krijgen. Toch maken wij de 3-0. Het is opnieuw Noud die de bal weer netjes achter de keeper weet te plaatsen. Twenthe laat de kopjes nog niet hangen en ze blijven aanvallen. Dit resulteert in een fout van de verdediging, waardoor ze de 3-1 kunnen binnenschieten. Dit is ook de eindstand geworden.