JO15-1 laat winst ontglippen

Gepubliceerd op: zondag 24 november 2019
Sp Neede verdient punt in tweede helft.

Vanwege wat personele wisselingen die deze week helaas werden doorgevoerd, vandaag ook wat wisselingen op bepaalde posities in het veld.

Onze tegenstander Neede stond onderaan en dat is vaak een valkuil. Daarover later meer. De eerste helft beginnen we fel en na 3 minuten gaat Daan T er vandoor over links en bedient Davy die vandaag onze spits is en zich gelijk laat zien. 1-0. Sertan maakt na 5 minuten al de 2-0 door een fraaie assist van Davy. In de 10e minuut maakt Daan T 3-0 door een door hemzelf opgebouwde aanval over 30 meter de bal fraai in de lange hoek te schieten. Dan gaan we er natuurlijk voor zitten. Neede doet niet mee, maar we vergeten onszelf te belonen met meer doelpunten. De rust in met een goed gevoel, maar toch kwam ik eruit met een minder gevoel.

Soms moet je vanwege omstandigheden dingen omgooien en zal je als spelers dit moeten begrijpen voor het teambelang en dit ging niet helemaal zoals gewenst. Neede komt wat gelukkig op 3-1. Niets aan de hand en Davy laat het goede antwoord zien. Blijven voetballen en nog scoren ook 4-1. Zo hoort het. Neede wordt brutaal en slaat het middenveld grotendeels over en zet voorin 3 grote kerels neer en die laten zich niet piepelen. 2 glijpartijen bij ons achterin lijden tot net zoveel doelpunten voor Neede 4-3. Die ruiken terecht bloed en krijgen het op dat moment verdiende doelpunt. 4-4. Einde wedstrijd.

Complimenten van de leiders van Neede voor ons spel in de eerste helft en dankbaar voor de 2e.