S.V. Almelo 2 - Sportclub Rijssen 2

Gepubliceerd op: zaterdag 10 december 2022
eerste helft seizoen zit er op

Vandaag moesten we het in Almelo opnemen tegen de plaatselijke SV. SV Almelo staat 6 punten los van ons en dus is het een belangrijke wedstrijd.

Gelijk vanaf het begin kon je al zien dat deze jongens wel voetballen kunnen. Ze zetten gelijk hoog druk op onze verdediging, maar onze achterhoede hield goed stand. En met een aantal katachtige reddingen hield Maarten-Jan - de alleskunner van voetballer tot keeper - tot de rust zijn doel schoon.

Na de rust hetzelfde beeld. Met een goed voetballende tegenstander en wij die af en toe ook heel dichtbij een voorsprong zaten.

Met kunst en vliegwerk hebben we door strijd en goede samenwerking toch nog een punt uit het vuur gesleept. Met dit puntje gaan we toch lekker de winterstop in.

Volgende week zaterdag 17 december kunnen we bij de kerstborrel in de kantine terugkijken op een mooi begin van de competitie, waarin we helaas veel punten hebben laten liggen. Maar ondanks dat het soms net even iets tegen zat, blijft het team er in geloven. De stijgende lijn wordt daarom hopelijk na de winterstop voortgezet.