JO13-1 wint in Hulsen

Gepubliceerd op: zondag 29 januari 2023
Ook de tweede oefenwedstrijd wordt gewonnen!

Zaterdag 28-01-2023

Hulzense Boys JO13-1 - SC Rijssen JO13-1

Vandaag de tweede oefenwedstrijd van de JO13. Vorige week hadden we een klinkende 9-1 overwinning. Nu spelen we echter tegen een 2de klasser. Waar staan we momenteel? Hoe doen we het tegen een goede tegenstander? Kortom....veel vragen waar we vandaag antwoord op hoopten te krijgen. De bingo (wat een groot succes is geweest) hebben we er voor laten schieten en nadat bekend werd dat we van de Jumbo Veeneslagen zouden vetrekken, staat het vizier op de wedstrijd.

Eenmaal aangekomen bij het sportpark, lijkt het alsof een gastheer ons opwacht, echter blijkt dit een vader met een ongezonde gewoonte te zijn. Het voordeel hiervan was wel dat we gelijk wisten dat we in kleedkamer 8 moesten. Tussendoor werden we ook nog getrakteerd door een jarige moeder. In de bespreking hebben we terug gekeken naar vorige week en verwachtingen uitgesproken wat we willen zien. Ondanks dat enkelen gapend in de kleedkamer zaten, doordat ze laat in bed lagen, starten we met een scherpe warming-up. De wedstrijd op het zonnige hoofdveld verloopt voorspoedig. Een goede tegenstander, maar ook een sterk JO13. Via diverse goede aanvallen, scoren we 3x. Ook krijgen we 1 tegendoelpunt. We winnen deze wedstrijd met 3-1. In de nabespreking halen de jongens zelf verbeterpunten aan. Dat maakt ons, als trainers, trots. Want we willen beter worden en van elkaar leren. En een spel speel je om te winnen, die mentaliteit willen we zien.

Volgende week spelen we de eerste competitiewedstrijd tegen Nieuw-Heeten.  We spelen thuis om 10 uur. Uiteraard is iedereen van harte welkom.