MVV'69 2 – Sportclub Rijssen 2

Gepubliceerd op: maandag 30 januari 2023

Afgelopen zaterdag 28 januari 2023 begon, zoals bij de meeste teams, ook voor ons 2e helft van de competitie. Door mutaties tijdens de winterstop zijn we de wedstrijdpunten die we hadden kwijtgeraakt en dus is het zaak een aantal goede resultaten neer te zetten om zo te klimmen op de ranglijst. Te beginnen met MVV.

Voor de wedstrijd begon William met een stevige peptalk waar iedereen even helemaal stil van was. We begonnen de wedstrijd daarom gelijk met druk te zetten op de helft van de tegenpartij. Door een paar individuele foutjes komen we achter met 1-0. Een hele hoge bal weet precies tussen de lat en de doelman in het doel te vallen. We rechten we onze rug en gaan opnieuw op zoek naar een doelpunt. Het is Melvin die de gelijkmaker weet te scoren door de bal over de doelman heen te tillen. 1-1. MVV weet daarna te scoren uit een goed uitgespeelde aanval. 2-1.

In de rust werd er door William heel duidelijk uitgelegd waar onze zwakke punten lagen en hoe dat anders moest. Dat werd daarna ook duidelijk opgepakt. Vanaf de rust hadden we het beste van het spel, maar dit werd uiteindelijk niet beloond! Dichterbij dan de lat kwamen we helaas niet. Eindstand 2-1. En dus weer een prima partij gespeeld zonder ons zelf te belonen.