JO13 heeft genoeg aan 1 helft tegen Nieuw Heeten

Gepubliceerd op: zaterdag 4 februari 2023

Afgelopen donderdag stond er een vriendschappelijke wedstrijd tegen Juventa/SVZW op het programma. Jammer genoeg gooiden de weergoden roet in het eten, waardoor de wedstrijd niet door kon gaan. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. De wedstrijd staat nu ingepland voor 16 februari.

Dan de wedstrijd van vandaag. Al op tijd moesten de toppers zich melden. In de stevige bespreking werd teruggekeken naar de afgelopen trainingsweek. Deze was ondermaats. Wel kunnen we terug kijken op 2 gewonnen oefenwedstrijden. In de bespreking nam onze keeper nog even het woord en deed een mooie persoonlijke mededeling. Gefeliciteerd Stijn.

Dan naar buiten. Het is maar goed dat iedereen afgelopen week naar de kapper is geweest, want de fotograaf stond op ons te wachten. Trots met z'n allen op de foto, in de nieuwe tenues. Dank daarvoor.

Na een scherpe warming-up, begonnen we goed aan de wedstrijd. Mooie combinaties, druk naar voren en veel coachen. We belonen onszelf door 5 keer te scoren.

In de rust blijkt onze keeper te geblesseerd om verder te spelen. Gelukkig hebben we een goede stand-in. Deze hield in de tweede helft de 0. Echter, dat deed de rest van de spelers ook, waardoor de ruststand ook de eindstand is geworden. De eerste officiële competitiewedstrijd op het hele veld is dus met 5-0 gewonnen.

Naast een geblesseerde keeper, was er ook een speler geblesseerd. Hopelijk zijn jullie zaterdag weer fit.

Tot slot blijkt er ook een fout te zitten in het trainingsprogramma voor grensrechters. Daar waar eerder onze grensrechter voor met name zijn fitheid geroemd werd, moest ook hij vandaag geblesseerd verstek laten gaan. Gelukkig hebben we een vervanger gevonden, waarvoor grote dank.

Volgende week vervolgen we de competitie met een vroege uitwedstrijd tegen Enter Vooruit. We spelen dan om 9.00 uur. Tot dan!!