Sportclub Rijssen 2 houdt de nul!

Gepubliceerd op: woensdag 1 februari 2023
Na alle succesverhalen van afgelopen weekend ontbrak er nog 1. En wel het verslag van het tweede. Bij deze is ook die wens vervuld.

Op zaterdag 4 februari was het de dag van het 2e. Iedereen lag de dag ervoor vroeg in bed om zo fit mogelijk aan de zaterdag te beginnen. Tegen 9.00uur begint het bij iedereen al te kriebelen. Vandaag kan het toch echt gebeuren! Iedereen voelt het. Er wordt vandaag, wat er ook gebeurt, niet verloren.

Aan het einde van de middag is het eindelijk officieel. Sportclub Rijssen 2 heeft de nul gehouden.

Jongens bedankt voor jullie inzet. Ik zou liegen als ik zeg dat ik heb genoten van ons 2e, maar gelukkig hebben de jongens in de andere teams hun inzet getoond.

Zaterdag 11 februari spelen we thuis tegen Deto. Laten we de lijn van vandaag doortrekken en opnieuw de nul houden.