Tijs Theijink naar Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: vrijdag 28 april 2023
Tijs keert terug bij Sportclub.

Transfernieuws!

Hieronder het interview met Tijs Theijink, volgend seizoen speler bij Sportclub Rijssen 1.

Tijs, een aantal jaartjes weggeweest, hoe lang precies?

Ik ben 4 seizoen weggeweest, 2 seizoenen ervaring opgedaan in de 3e klasse bij VV Hellendoorn 1. Waar ik als speler erg veel stappen heb gemaakt en veel geleerd heb.

In de corona het plezier in het reizen kwijtgeraakt. Toen heb ik er voor gekozen om met bekenden bij SV rijssen te gaan voetballen en bovenin de 4e klasse mee te draaien met Rijssense jongens.

Wat heeft je doen besluiten om weer terug te keren bij Sportclub?

Mijn gevoel voor de vereniging altijd gehouden. Ben een aantal keer gepolst. En hoe ik persoonlijk in het leven sta momenteel. Voelt het goed om terug te komen om het team te helpen. En dat we samen stappen kunnen maken in de 5e klasse.

Wat is je persoonlijke doelstelling?

Om snel aan te passen aan de groep. En mijn ervaring door te geven aan de groep. En belangrijk te zijn voor het team met mijn ervaring / fysiek in de as van het veld.

Waar kijk je het meest naar uit richting volgend seizoen?

Om weer onderdeel te zijn van de mensen en de club. Die mij altijd een warm gevoel hebben gegeven. En om samen successen te beleven.

Wij zijn super blij dat je onze selectie komt versterken volgend seizoen en kijken er naar uit om je weer in ons mooie witte shirt met rode V te zien spelen!

Technische Commissie Senioren