Vejle BK uit Denemarken op bezoek bij Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: donderdag 4 mei 2023
De jongste jeugd spelen een interland tegen de Deense meiden.

Vejle BK is een profclub uit Denemarken en speelt komend seizoen weer op het hoogste niveau. Ze zijn 3x landskampioen van Denemarken geweest en een van de bekendste spelers is Preben Elkjaer Larsen geweest.

In het weekend van 12-13-14 mei komen de meiden teams van het Deense Vejle BK naar Rijssen voor het spelen van een aantal oefenwedstrijden. Ook Sportclub Rijssen is hiervoor benaderd en heeft aangegeven graag mee te doen.

Zaterdag ‘s ochtends wordt er gespeeld bij en tegen Excelsior ‘31. ‘s Middags zijn ze te gast bij Sportclub Rijssen. Er zal gespeeld worden door de JO09, JO10 en JO11. Locatie bovenste veld, na de wedstrijd van het 3e. Dus aanvang ca. 15.30 uur. Op zondagochtend zullen ze nog bij VV Holten spelen.

Ivm de festiviteiten rond het 3e team en de laatste thuiswedstrijd van het 1e zal het een drukke en gezellige middag worden op de Koerbelt. Maar voor de onze jeugdige Sportclub teams staat er dus een echte interland op het programma deze zaterdag!

Kom ze aanmoedigen en beleef meteen de gastvrijheid en gezelligheid van Sportclub Rijssen!