JO14-1 verliest bij BSC Unisson

Gepubliceerd op: vrijdag 22 september 2023
Een ruime nederlaag in Boekelo.

Vandaag een keer een wedstrijd niet op zaterdag, maar op woensdag. Na een lichte training, vertrekken we op tijd vanaf het poortje.

Via een mooie toeristische route komen we aan in Boekelo. Persoonlijk ken ik Boekelo van de Military, maar ik heb geen paard gezien. Eenmaal aangekomen op het sportpark, blijkt Boekelo over nog meer te bezitten. Een heuse survivalbaan is hier aangelegd.

Maar wij komen om te voetballen. Alleen waar? Elk veld is bezet, dus een korte warming-up op een panna-veld. Uiteindelijk is het 19.15 uur en is er een veld schoongeveegd. Op een matig verlicht veld, zonder cornervlaggen, worden we gelijk onder druk gezet. Gelukkig had de tegenstander twee meisjes in hun team, dus daar zouden kansen moeten liggen. Het tegendeel bleek waar. Goede speelsters die daadwerkelijk het verschil maakten.

Na een snelle achterstand, krijgen we een aantal kansen. Helaas blijven deze onbenut. Na rust hetzelfde spelbeeld, waarbij wijzelf uit onze organisatie gingen lopen. De wil was er wel, het laatste stukje brutaliteit niet. Uiteindelijk eindigde deze wedstrijd in een terechte 6-0 nederlaag.

In de kleedkamer is het even balen, maar gaat het vizier snel op aanstaande zaterdag. Dan spelen we om 12.35 uur de uitwedstrijd bij GFC in Goor. Uitgaan van eigen krachten boys, dan gaat het vanzelf helemaal goed komen!!