JO12-1 gaat los tegen Hector

Gepubliceerd op: vrijdag 20 oktober 2023
Weer een klinkende overwinning!

Een avondwedstrijd weer eens en dan ook nog naar Hector. Altijd lastig, maar de ontvangst was hartelijk (net of ze van onze Arjan van E. wat hadden afgekeken) leuke leider en dito scheids die uitstekend floot dat zeg ik vast bij deze.

Toen hij floot voor het begin zaten we er gelijk bovenop. Binnen een minuut was daar Mason met de eerste pegel die net naast ging. We blazen Hector compleet van het veld maar laten na om te scoren. Na een minuut of 10 wordt er weer een aanval afgeslagen en werkt Hector de bal in de voeten van Quinten op ongeveer de helft van het veld en hij flikt het weer! Boem 0-1 en een heerlijke oerkreet en gezamenlijk feestje! In de rust niets dan complimenten maar er mogen wel wat meer ballen in het doel team!! Het 2e kwart begint stroef maar we herpakken ons. De eerste 6 kansen worden niet verzilverd maar bij de 7e is het raak. Wederom Mason die attent reageert op een foutje van de keepster van Hector. 0-2 en het geloof bij Hector is er wel uit. Tuurlijk is het maar 0-2 maar we tikken ze echt van het veld. Na goed werk van Rezz mag Mason zelf de 0-3 noteren.

Dan in het 3e kwart ff tikkie takka voetbal tussen Mason, Rezz, Mason en wederom Rezz die voorgeeft op Jared die al vallend weer een omhaal in petto heeft. 0-4 Smullen voor het publiek!! De 0-5 is weer van Mason die goed vrijloopt en wordt bediend door Jared. Dan draaien we de rollen ff om. Mason verstuurt een mooie pass op Jared voor de goal en die knikt hem fraai binnen. 0-6.  De 1-6 is voor de statistieken maar wat stonden we te slapen na ook al een waarschuwing op de lat van Hector. Het laatste kwart willen we natuurlijk allemaal na voren en is de organisatie weg maar Elena houd gedecideerd de goal leeg ondanks een zeer pijnlijke pols. Hulde. Als onze verdedigers ook al naar voren gaan is het uiteraard wachten op uitbraken van Hector maar iedereen is bij de les en als Ella haar mannetje staat en ook het avontuur opzoekt hoop je op het beste maar haar voorzet wordt net gemist door onze 4! spitsen op dat moment. Flauw van ze!

Als Jared de sloffen erin zet over de rechterkant behoudt hij het overzicht en geeft voor op de wederom goed opgekomen Mason. Boem 1-7. Alex schakelt op professionele wijze zijn mannetje uit en bediend Rezz die goed kijkt en de hard werkende Kevin wegstuurt die zijn mannetje afschud en richting goal spurt en dan ook met een fraaie schuiver de wedstrijd beeindigt met de 1-8 want de scheids vind het best zo. Wij als staf en ouders ook. Het was bij vlagen smullen vanavond en wederom mogen we gewoon trots zijn op deze prestatie. Goed samengespeeld en plezier in het veld. T’ was een mooie avond.

Einde van deze ronde, maar vol trots uitkijken naar de volgende!