JO9 najaarskampioen

Gepubliceerd op: zondag 8 december 2019
Voor de 4e keer op rij kampioen!

“Klungelig begin maar geweldig eind resultaat”

Zaterdag 7 december staat de 11e wedstrijd van de najaarscompetitie in de 2e klasse op de planning. Ondanks de vele neerslag van afgelopen vrijdag gaat de wedstrijd toch door. Alle spelers lagen op tijd in bed want, er kon voor de 4e keer op rij worden gewonnen.

Zoals eerder aangegeven een klungelig begin waarschijnlijk doordat de meeste spelers - ondanks dat het niet mag van de KNVB - toch bezig waren met het “kampioenschap”. En de ouders legde nog een beetje extra druk hier op. De tegenstander was v.v. Schalkhaar die in de eerste helft veel tegenstand boden en ook tot scoren kwamen.

De 2e helft waren de spelers de zenuwen een beetje te boven en werd er op een aantal momenten goed gevoetbald en gescoord. Dit leidde er toe dat aan het einde van de 2 x 20 minuten een mooie uitslag op papier stond van 11-4.

Om de spelers in het zonnetje te zetten stond er in de kantine patat met drinken en werd er al aardig gefeest. Als extraatje werden ze ook nog getrakteerd op een bezoek aan Ballorig in Almelo.

Vanaf maandag word het team weer klaargestoomd om in 2020 hun kunsten te laten zien in de 1e Klasse.

Namens de spelers van de JO9-1,

Fijne feestdagen en een gelukkig 2020.