Jeugd vermaakt zich weer prima met Bowling

Gepubliceerd op: zondag 14 januari 2024
Ook in de winterstop zijn er voor de jeugd bij Sportclub Rijssen meerdere activiteiten.

Afgelopen zaterdag stond het jaarlijkse bowlen bij het Witte Hoes weer op het programma. Alle jeugdteams konden een uur lang hun bowling-skills laten zien en ze hebben zich prima vermaakt!

Zaterdag 27 januari staat de Bingo nog op het programma. Ruud & Frank zullen de bingo-ballen weer laten draaien. Omdat er dan ook al competitie staat ingepland hebben we mooie volle ochtend. Gaat het voetbal door, dan zullen we om 12.00 uur met de Bingo aanvangen. Bij afgelasting van het voetbal zullen we om 10.30 uur beginnen. Dit zal via de team-groepsapp worden gecommuniceerd.

Dat dit soort activiteiten geld kosten is duidelijk. Gelukkig hebben we met de opbrengsten van de Grote Club Actie en de Vrienden van de Jeugd de mogelijkheid om dit te financieren.

TC Jeugd