Jeugd bingo weer een geslaagd feestje

Gepubliceerd op: zondag 28 januari 2024
Nadat alle wedstrijden waren gespeeld vanmorgen, was het tijd voor ontspanning in de vorm van de jaarlijkse Bingo.

Gespannen werd er gekeken naar de prijzentafel en al snel werd duidelijk dat het in de smaak viel. Van een grote lolly tot een draagbare muziek box, het zat er allemaal bij dus het fanatisme was zeker aanwezig bij de oudere jeugd waar de jongeren zich meer op het speelgoed verheugden. Mooi om te zien. Liefst 50 kaarten werden er verdeeld en wat was het spannend. Zelfs de ouders deden fanatiek(er) mee! De jaarlijkse spelleiders Frank en Ruud maakten er een waar feestje van.

Van 1 rij vol tot volle kaart, het duurde vaak lang voor er een bingo was. Er was zelfs een valse bingo vanmorgen waarbij een liedje gezongen zou worden maar de vogel was al snel weer gevlogen waardoor we verder moesten zonder muzikale ondersteuning. Er waren uiteraard goede bingo’s met blije prijswinnaars en zelfs wat dubbele bingo’s en als klap op de vuurpijl een drie dubbele bingo. Het lot bepaalde daar naar wie de prijs of troostprijs (ja, overal was rekening mee gehouden) zou gaan. In de pauze nog patat en ranja en daarna wederom spannende rondes en mooie prijzen.

Alle teams zijn in de prijzen gevallen en iedereen ging met een tevreden gevoel en volle maag weer huiswaarts. Namens de TC jeugd willen we de spelleiders en kantine bedanken voor dit leuke feestje.