Nieuwjaarsdarten bij Sportclub

Gepubliceerd op: zaterdag 14 december 2019
Het jaarlijks Singel en Koppel darttoernooi bij Sportclub Rijssen.

De 19e editie van het Sportclub Rijssen Darttoernooi zit er weer aan te komen! Op vrijdag 3 januari het Singel toernooi en op zaterdag 4 januari het inmiddels befaamde Koppeltoernooi.

Vrijdags wordt meestal gezien als opwarmronde voor de zaterdag. Lekker darten en vertrouwen op doen voor de volgende dag (als het mee zit…).Op vrijdag beginnen we om 19.30 uur. Kantine open vanaf 19.00 uur.

Zaterdags het Koppeltoernooi. Gezellige drukte in de kantine, voldoende borden en een mooie sfeer zorgen voor de belangrijkste ingrediënten van deze dag. De organisatie is ook al 19 jaar in dezelfde vertrouwde handen dus dat zit wel goed. Op zaterdag beginnen we om 13.30 uur. Kantine open vanaf 13.00 uur. Opgeven voor beide dagen kan bij Gerben Paalman of Han Zwoferink. Kosten bedragen 5 euro per persoon.

Voor de vrijdag geldt dat als je competitie dart niet hoger mag gooien als 3e divisie. (Sportclub leden uitgezonderd). Voor zaterdag geldt dat alle niveaus mogen meedoen; alleen als er sprake is van competitiespelers, dan moet er in ieder dubbel minimaal 1 competitie-speler zijn van 3e divisie of lager.

De inschrijvingen lopen al lekker binnen en voor beide dagen geldt vol=vol. Geef je dus snel op als je mee wilt doen. We zien je graag in het eerste weekend van 2020 in de kantine van Sportclub Rijssen!

Organisiatie: Gerben – Han – John – Rick – Hennie – Erwin