Weer werk aan de winkel voor de JO12

Gepubliceerd op: zondag 3 maart 2024
Nederlaag op bezoek bij Hector.

Na de goede wedstrijd van vorige week alleen maar hoeven te hameren op de scherpte in de begin fases, dan moest het goedkomen. Althans dat was de gedachte.

In het begin liep het zoals het zou moeten. Scherp als een mes en vol erop. Duels winnen en ook 2 schoten op goal maar hij mag er gewoon echt niet in. Aan de bal is het prima spel maar zonder?? Al heel snel de 1-0 voor Hector. We zijn dan gewoon te slap en wachten af wat er gaat gebeuren, nou ja, op achterstand dus. Totaal onnodig en gewoon dom, ik zeg het toch maar. Het 2e kwart zijn we weer goed bezig maar Rezz treft het zijnet, Jared zijn schot wordt knap gered door de keeper van Hector en ook een zekere goal voor de gelijkmaker wordt gemist en dan vraag je je af of het onmacht is of gewoon domme pech. De eerste aanval van Hector is gelijk levens gevaarlijk maar Elena houdt ons zoals zo vaak op de been. Je zou hier hoop uit moeten halen maar het is Hector dat eigenlijk ongestoord mag voetballen, ons het nakijken geeft en 2x scoren ook nog 3-0. De grootste kans op een doelpunt komt op naam van Vince die de rebound na een mooi schot van Mason (waar weer die keeper bij zat) er niet inkrijgt doordat Hector met lijf en leden verdedigt.

Dezelfde Vince ziet in het 3e kwart zijn kopbal over gaan en Hector ziet een vogende aanval wel weer verzilverd worden. 4-0. De frustratie druipt terecht van de koppies maar we laten de tegenstander ook gewoon voetballen en zijn te onrustig aan de bal. Rezz zijn schot is wederom voor de keeper en daarna wordt de voor de goal vrijstaande Jared over het hoofd gezien waardoor een treffer nog niet genoteerd kan worden. Een zekere goal van Hector wordt wederom knap door Elena gepareerd. Het 4e kwart was het geloof er wel uit en waren het allemaal verkeerde keuzes waardoor Hector het overwicht in de schoot geworpen krijgt. Dankbaar maakten ze gebruik van onze fouten en mochten uitlopen tot 6-0.

Volgende week tegen de nummer één na laatst en dan zullen we toch wel scoren? Komt ze allen aanmoedigen! Wel vroeg eruit want om 8:30 uur wordt er afgetrapt in Zutphen. Tot dan!