JO14 blijft ongeslagen

Gepubliceerd op: zondag 24 maart 2024
JO14 wint ook in Sint Isidoriushoeve

Vorige week werd er een monsterscore neergezet tegen SDOL (13-1), wat veel vertrouwen in de aanloop naar deze wedstrijd.

We moesten uit naar SJO ZWO '23. Nu voetbal ik al heel lang, maar van deze club had ik nog nooit gehoord. Na een beetje Sherlock Holmes te hebben uitgehangen, ben ik er achter. Het is een samenwerking tussen de jeugd van Hoeve Vooruit en TVO. We moesten dus naar het tropische Sint Isidoriushoeve, de thuisbasis van Hoeve Vooruit.

In de aanloop van deze wedstrijd blijven we een blessureprobleem houden. Nino, succes woensdag met de foto en hopelijk zien we snel weer op het veld. Gelukkig kregen we weer aanvulling van JO12 speler Mason, die gelijk een hele supportersschare had meegenomen, waardoor de tribune halfvol zat. Goede wedstrijd gespeeld jongen. Tenslotte was onze aanvoerder vrijdag jarig geweest, dus 3 punten zou het mooiste cadeau zijn. Gefeliciteerd captain.

Om 13 uur spelen is een ongewoon tijdstip voor ons. Hoe laat ga je dan weg? In ieder geval op tijd. We stonden om 12.25 al te trappelen op het veld. Daarnaast kunnen hierdoor enkele trouwe supporters/leiders ook niet aanwezig zijn ivm andere verplichtingen. Gelukkig is het Sc.Rijssen JO14-1 Media Team er altijd bij om iedereen op de hoogte te houden.

Dan de wedstrijd. Beginnen met een forse regenbui. Snel nog even schuilen en dan starten. Het begin was afwachtend, niet scherp, onrustig en wat ongeconcentreerd. Gelukkig werden we geholpen door een terugspeelbal welke de keeper onder zijn voet liet gaan. Een drama voor de keeper, een gelukkie voor ons. Hierna ging het allemaal iets beter. We kwamen mooi op 2 en 3-0. Mooie aanvallen. Tussendoor werden we nog getrakteerd op een forse hagelbui.

Over traktaties gesproken. Zoals gezegd is onze aanvoerder jarig geweest en had Sc Rijssen een paasei actie. Als je dit combineert.....eten alle supporters van dit mooie team een lekker stukje speculaasei op de verjaardag van de aanvoerder.

De tweede helft was niet goed. Mogelijk door de kou, mogelijk door te makkelijk denken. De uiteindelijke eindstand is een 4-2 overwinning voor ons. Hierdoor staan we nog steeds ongeslagen bovenaan. Op naar de volgende wedstrijd en de ongeslagen status.