JO9 wint ruim van ON

Gepubliceerd op: zondag 2 februari 2020
JO9 wint eerste wedstrijd in de 1e klasse.

Zaterdag 1 februari eindelijk het vervolg van de voorjaarscompetitie. Na alle wedstrijden te hebben gewonnen in de najaarscompetitie zijn de jongens ingedeeld in de 1e klasse. Als voorbereiding hebben ze 2 wedstrijden gespeeld, waarvan 1 met verlies en 1 met winst werd afgesloten.

Vandaag dus de eerste wedstrijd in de 1e klasse. De tegenstander is ON uit Almelo. Het veld was voor onze wedstrijd nog net bespeelbaar, maar door de vele meters die door iedereen zijn afgelegd, zijn daarna alle wedstrijden afgelast.

Nu de wedstrijd. Door het niet spelen van onze zieke Skay moesten de boys het met hun zessen gaan waarmaken.

Iedereen begon super fel aan de wedstrijd. Dit zorgde ervoor dat er al snel doelpunten vielen. En het spel was zeer goed. Tegen de rust aan kwam er een mindere periode waar er ook 3 goals moesten worden geïncasseerd. De tweede 20 minuten herpakte de boys zich zeer goed met zeer goed voetbal en mooie goals. Een vrije trap strak onder de lat door en een uittrap van de keeper die met een mooie lob af wordt afgerond door de spits. Het eindresultaat is dan ook 11-3.

Met z’n zessen kneiters hard gevochten op het hele veld met een super mooie overwinning in de 1e wedstrijd in de 1e klasse. En hoe mooi is het dan dat als je niet fit bent toch als supporter aan de lijn staat top Skay.

Op naar volgende week Luctor et Emergo uit Almelo.