JO9 langs PH

Gepubliceerd op: zondag 16 februari 2020
6-4 Winst op PH

Op zondag 9 februari trok storm Ciara over Nederland. Voor deze storm werd code oranje uitgegeven door het KNMI. Ook in de week daarna was er veel wind en regen en kon er niet getraind worden. Vandaag, net voordat storm Dennis Nederland binnentrekt, ziet het wedstrijdveld er goed uit en dus kon er gevoetbald worden.

Op een goed bespeelbaar veld troffen we om 9:30u de JO09-1 van PH uit Almelo. PH was een goede tegenstander deze morgen, maar door goed en rustig opbouwend voetbal speelden de jongens een zeer goeie wedstrijd. Er werd van voor tot achterin op elke positie zeer hard gevochten. Mede dankzij een aantal zeer goeie reddingen van de keeper kwam er een mooie einduitslag op het scorebord van 6-4.

Aankomend weekend geen voetbal voor de boys en op 29 februari gaan we naar Deventer om ons verder te knokken in het bekertoernooi.